شرایط بازگشت کالا و خدمات پس از فروش
فروش پایان یک معامله نیست آغاز یک تعهد است!
-
یکی از اهداف بسیار مهم دیجیتال وندا حرکت در راستای رضایتمندی مشتریان و قوانین تجارت الکترونیک در کشور است . علیرغم تلاش در جهت تحویل سفارش به بهترین نحو ممکن به مشتری ، ممکن است مشتریان بنا به دلایلی پس از ثبت نهایی و یا حتی قبل از دریافت کالای خود از خرید منصرف شوند .
-
وندا این امکان را به مشتریان خود میدهد که تا 7 روز پس از تحویل کالا ، نسبت به بازگشت آن در چارچوب قوانین تعیین شده اقدام نمایند .
انصراف از خرید کالا
-
حق انصراف : مصرف کننده به مدت هفت روز کاری وقت برای انصراف بدون تحمیل جریمه و یا ارائه دلیل دارد . تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده ، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود .
-
تاریخ شروع حق انصراف ، از زمان تحویل کالا به خریدار خواهد بود .
-
حق انصراف در مواردی که شرایط خاص بر نوع کالا حاکم است اجرا نخواهد شد. (کالای مصرفی استفاده شده ، کالایی که در صورت باز شدن پلمپ کالا از ارزش اولیه خود ساقط میشود ، کالاهای شکسته شده، ضرب دیده، باز شده جهت تعمیر، بدون جعبه و فاقد لیبل گارانتی یا فاکتور فروش )
-
در صورتی که مشتری از خرید کالای خود قبل از ارسال سفارش منصرف شده باشد ، پس از اعلام انصراف به پشتیبانی فروشگاه ، سفارش در مرحله ی استرداد قرارگرفته و وجه دریافتی عینا به مشتری طی حداکثر یک روز کاری بازگردانده خواهد شد .
آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل
-
آسیب دیدگی باید حداکثر طی یک روز کاری (24 ساعت) پس از دریافت کالا، به خدمات مشتریان وندا اطلاع داده شود.
-
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجیتال وندا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
-
در این صورت حتما باید قبض چاپار یا تیپاکس نیز همراه بسته برگشتی برای وندا ارسال شده باشد.
-
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش وندا ارسال شود.
-
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به وندا بازگردانده شود.
قبل از ارسال کالا
-
پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
-
برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه حتما شماره پیگیری سفارش و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
-
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و اقلام همراه کالای اصلی ارسال شود.
هزینه ارسال مجدد
-
در صورتی که ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش وندا باشد، هزینههای ارسال به عهده وندا است.
-
در صورت انصراف از دریافت کالا، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان وندا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
-
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به وندا ارسال شود.
در هنگام ارسال کالا به نکات ذیل توجه بفرمایید :
- کالاهای شکسته شده، ضرب دیده، باز شده جهت تعمیر، بدون جعبه و فاقد لیبل گارانتی و یا فاکتور فروش شامل گارانتی نمی باشد.
- گارانتی کالاهای شرکتی که دارای برگه ضمانت و گارانتی می باشند بر عهده شرکتهای مربوطه و تحت قواعد و شرایط آنها می باشد.
- قبل از ارسال کالا از خراب بودن و تعلق داشتن آن به شرکت اطمینان حاصل فرمائید.
- نوع خرابی و توضیحات را به کالا الصاق نمایید.
- هزینه حمل کالا به واحد گارانتی و بازگشت آن به عهده مشتری می باشد.
- از پذیرفتن کالا بدون پک، شماره و تاریخ فاکتور جهت انجام امور معذوریم.
ارتباط با بخش گارانتی : 01142084155